nemeeen heeej

hej bloggen! hahaha. jag gav upp bloggandet där för ett tag. skaffade bilddagbok istället, och där heter jag så fyndigt joline kort och gott. fick en fet lön i förrgår, det var trevligt. mindre trevligt är att det inte finns ett skit att köpa på stan så jag överväger seriöst o ta en sista minuten eller nåt. har inte alls gjort mycket på senaste. jobbat. ja. som sagt, jag har inget liv.
mitt framtida jobbschema:
fredag: 17-21
lördag: 10-19
söndag: 9-18
måndag: 18-22
tisdag: 12-21
känns inte superkul kanske. men sen kommer augusti och då är jag massa ledig. ska bli hur skönt som helst. jobbar bara typ 36 timmar eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Gelix

jupp, han jobbar på Din Sko.

2007-07-27 @ 12:47:16
URL: http://www.gelix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0