Alla trodde att jag skulle förlora mig



Hej hopp. Sjuklingen är inte frisk än. Låg uppe sent igår och läste klart Dimman av Stephen King, som för övrigt skiljde sig ganska mycket från boken. Gick upp tidigt för att gå till skolan, men så blev det inte. Var dock tvungen att ha tag på ett dokument så fick åka in till skolan och skicka dokumentet till mig själv.

Annars har jag bara sovit, ätit Lindt-praliner, scannat in massa bilder från när jag var liten på datorn och gjort klart historiaarbetet. Finally. Nu ska jag äta och sen ska mamma och jag titta på film och äta lussebullar med mandelmassa som mamma har bakat i eftermiddag. Miao.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lindt-praliner är ju så jääklans goda! :D

2008-12-16 @ 14:18:32
URL: http://sannaisamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0