A Seturn, for a Mars, in Neptune ... Ha!

Glad jag blev igår då när deklarationspapprena kom och jag såg att jag får tillbaks 2300 på skatten .. FINT! Plus att jag har lagt undan 1000 till skatten redan, för att pappa på nåt skumt sätt hade räknat ut att jag skulle bli tvungen att betala 3000 kr i restkatt .. Vaddå felberäkning, haha.

Var ute och käkade på Babyl igår med mamma och pappa, grymt gott som vanligt .. Åt B & J's när jag kom hem och kollade lite Veronica Mars också, somnade grymt sent .. I alla fall för mig. Phish Food is the shit ...

Tog en lång sovmorgon i morse och har bara jobbat annars idag och imorgon är det påsk! Påskmat, yes! Ååh, och imorgon kommer min baby hem, iiih! Ska in till stan och köpa godis och fixa påskägg och så, hade tänkt träna också men vet inte om gymet har öppet .. Måste köpa nån slags ficka till min iPhone också. Som är grym för övrigt.

Måste boka tatueringstid ASAP för övrigt! Måste hinna fixa den innan studenten och innan man börjar sola på allvar .. Remind me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0