Glad påsk!


HUR SÖTA?!

Baby kom hem igår, det käkades bara massa påskmat och vi bytte påskägg ... Och sen myste vi bara massor och kollade lite film. Idag har vi varit i Lindö hela dagen, vi grillade istället för att äta vanlig påskmat och gud så gott det var. Grillat med potatisgratäng, tzatziki, sambal oelek-sås och massa god sallad med rädisor. Sen har vi ätit jordgubbar med grädde, glass, maränger och chokladsås, mumma!

Vitt vin har det också blivit en del och så gjorde Alex och jag godaste sommardrinken, mums. Absolut Vodka Rasberri, Sprite, frysta hallon, lime och massa is. Det blir en favorit i sommar känner jag på mig .. Under studentveckan också för den delen!

Vi gick bort till minigolfen efter maten för att vi tänkte spela lite men dom hade precis stängt ... Attans. Har för övrigt haft på mig min nya fina blommiga klänning från Gina idag tillsammans med jeansjackan från Monki och mina vita Converse, vårigt!

Har fått massa påskpresenter också, ett jättefint porslinsägg med godis i från mami och papi, ett stort ägg med massa godis i från baby och så fick jag ett kuvert med massa lotter i från Alex mamma och pappa, så himla gulligt, tack!

Nu ska vi äta ännu mer godis tror jag och pussas lite mer ...

Ha en fin påsk, vårpussar!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter smart, himla bra modell faktiskt. Visste inet att den fansn i rosa faktiskt..

Så himla skoj att du tar studenten. vilken dag springer ni ut?

2009-04-12 @ 08:14:47
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Anna

haha söt bild!

2009-04-21 @ 13:16:46
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0