It's a wonderful world



Som alla andra miljontals bloggare redan skrivit på sina bloggar har det varit fantastiskt väder. Vi fick påsklov i fredags och på kvällen var jag och Stina hos Emma och kollade film och åt massa godis, chips med dip och drack sodastreamad jordgubbssaft. Flott!

Igår jobbade jag och det var helt galet på grund av vädret. Men ändå fint. För jag var så himla glad för det fina vädret så det gjorde inte så mycket att det var så mycket folk och så mycket att göra.

Igårkväll tog jag bilen, hämtade upp Sandra och åkte ut till Lindö. Hela tjejligan var samlad och vi gick ner till hamnen utan jackor, och beställde massa pizza och satt på bryggan och åt. Så himla fint så jag vet inte vad. Tog massa fina vårkort också med hamnen som bakgrund. Saknade min älskling massor också för att jag i princip satt och blickade över hans hus, men han var inte där.

Promenerade hem till Vicky sen i mörket, kollade film och åt massa onyttiga saker och sen drack vi te och kollade lite SATC.

Idag är jag helt ledig vilket är superskönt .. Ska åka in och träffa syster snart och vi ska gå på fotopromenad och käka glass på Wallman's om vädret blir bättre.

För övrigt ska jag ha lite grillfest imorgon! Fint eller vad? Stort, tomt hus tills på onsdag med stor, fin trädgård och förhoppningsvis underbart väder; det är givet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0