London, here we come



Var inne på Ryanair och slösurfade som jag brukar i hopp om att det skulle dyka upp nåt billigt till Barca, men icke. Dock kommer man till London för 74 kr tur och retur inklusive alla skatter, HUR BRA?!

Så lätt att vi ska till London nu. Början av maj nån gång, bara chilla, steka i solen och festa. Shoppa lite kanske. Fint.

Var och käkade glass på Halvars förut, hallon/saltlakrits, vit chokladglass med bitar av vit choklad i, mjukglass och så chokladdopp på det. Mumma! Alex åkte hem nu i eftermiddags också ...

Precis pratat med V i en timma, blivit udated om alla äventyr hon var med om i Köpenhamn, haha. Så långa telefonsamtal blir det när man inte pratat på typ .. fem dagar, haha.

Anyways, ikväll blir det bara chill .. Har en halv burk Phish Food i frysen och massa Veronica Mars på datorn. Imorgon är det skola igen, hm. Filmkunskapen ska dock bli kul, som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ska du till London så har jag 30 pund som jag inte kunde växla in på Forex men som funkar utmärkt i London. Blir gärna av med dem så hör av dig, kan vi växla lite billigare ;)



Hoppas det är bra annars. Kram!

2009-04-16 @ 15:09:52
Postat av: johanna

Nae vad gött...Ska själv till London i Maj med en kompis och vi hittade biljetten dit för 34 kr.. o jag trodde vi hittade billigt liksom..

men för dig blev de ju absolut INGET..

Härligt!

Synd att inte även vi hittade dessa biljetter.

Vi kanske hade för brottom haha!



2009-04-20 @ 21:31:45
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0