Lyckat värre



Skolan var idag var sjukt "oskolig", hade föreläsning om energi på ped.led, hål, diskussion och på lunchen begav oss V och jag till McDonald's där vi satt och åt lunch i vårsolen med brillorna på, helt underbart! På miljöpolitiken tyckte läraren att det lät som en bättre idé att gå ut och gå i vårsolen och äta glass istället för att sitta inomhus och plugga, så sagt och gjort! På psykologin kollade vi bara film och efter det åkte jag hem och la mig i solen igen ..

Gick och la mig för att vila vid fem ungefär för att jag var så himla trött och jag vaknade vid tio. Say what?! Nu uppstod det problem .. Skulle ju göra massor ju, plugga svenska och engelska och kolla GG och Heroes. Ain't gonna happen, most of it. Ska dock kolla GG nu innan jag sover och hoppas på det bästa inför svenskan imorgon ...

Förresten så gjorde det här verkligen min kväll.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0