beachen tomorrow!







IMORGON åker vi äntligen till beachen! fatta vad glad jag är. och vad brun jag ska bli. det blir förmodligen två stränder, en bit utanför stan, den ovan är bell's beach, en surfarstrand mest egentligen. jag är PSYCHED! åker med cat, hennes bf och två tjejer till. ska bli så great. det ska bli 32 grader imorgon för övrigt. skönt med värme, det har inte varit jättevarmt än.

annars har jag haft en väldigt bra dag, som det är här mest i aussie-land. kvällen var riktigt fin, jag var vid yarra river och drack cider med r. trevligt, trevligt. gick omkring och kollade och satt vid floden och kollade på skumma fåglar och jag såg en possum för första gången! haha jag tyckte det var skitkul men r fattade inte riktigt what all the fuzz was about ...

annars tror jag det här kommer bli en väldigt bra vecka. ha det så bra i sverige, hemma i kylan, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0