bits and pieces




ja, har lite ego-moments här då. har sett ut såhär hela dan ... är sjukt uttråkad. har gjort nada idag. det har varit riktigt dåligt väder, hade tänkt ge mig ut och springa men lagom tills jag bestämt mig började det spöregna och har gjort ever since. så jag har bara varit inne idag, städat lite och så, tittat på alla desperate-avsnitt jag missat. hahah, det är enda serien som jag bokstavligen sitter och garvar rakt ut åt och då drar jag typ inte ens på smilbanden när jag kollar på typ parlamentet och sånt. sjukt roligt.

ska i alla fall förmodligen iväg på bio sen ikväll med r. det ska bli supermys, första bio'n i oz :) skulle ju egentligen på bbq i sandringham ikväll men pga vädret kändes det inte så kul att åka, plus att det skulle ta ett ganska bra tag att åka dit.

har fått kontakt med två tjejer nu som bor nära mig, en svensk och en dansk. den danska tjejen åker dock till queensland på lördag och kommer inte tillbaka förrän den 29, men ska träffa den svenska tjejen imorrn, ska bli supernajs! finally lite girlsällskap i området liksom.

har tjejerna hela dan imorrn och i helgen blir det paaartey!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Först åker familjen till Bali, dem är hemam till nyår. Sen börjar dem inte jobba förrän den 11:e. Jag har ju vatt här halva tiden också, så det är liksom min semester ungefär! :) Antar att det är Johanna du ska träffa imorn, kul ju! Min bästis här nere haha! Vi får ta och ses en dag sen! Du trivs bra och så med familj och allt? :) kram

2009-12-17 @ 09:39:13
URL: http://nathalieinaustralia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Din lilla pepparkaka där:) Nej, jag ska inte köpa några bokstäver:) Puss puss!

2009-12-17 @ 18:29:19
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0