GREAT

i love my life.

har haft en helt awesome dag. varit på stranden i brighton hela dagen med paula, ida och lisa, gänget som åker till geelong imorgon. snygga killar, sol, varma havsbad, mjukglass, kan det bli bättre?

är hemma nu, har tagit ett dopp i poolen, såå skönt, en lång dusch och blir upphämtad av cecilie och hennes kompisar snart och så ska vi hem till henne och have some drinks och chilla. vet inte om jag dricker nåt för jag måste upp tidigt imorgon för tåget till geelong går 8 am, haha. men det är ju onekligen tempting .. hm, får se hur jag gör. köpte en flaska vitt förut men den ska jag ha imorgon tänkte jag.

IMORGON är det i alla fall nyår, ska bli sjukt kul. jag, ida och lisa åker upp tidigt för vi måste hämta nyckeln till huset vi ska sova i och jag måste hämta ut min biljett också. sen drar vi till beachen och är där på dagen, sen hem till huset, gör oss i ordning och in till stan, geelong och new year on the waterfront. whoa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ett riktigt gott nytt år, världens bästa och underbaraste syster <3 Hoppas du har the time of your life:) Puss puss puss puss puss!!!

2009-12-31 @ 18:48:44
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Linn

Gott nytt år sugarpie! ...lite efter men i alla fall. Hoppas geelong var toppen, ser fram emot att läsa allt sen :)

2010-01-02 @ 17:05:34
URL: http://linnsofias.blogg.se/
Postat av: Anna

gor sa:) jag e ledg varje dag fram till 5 typ

2010-01-04 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0