hey now

idag har det inte alls hänt mycket. det har regnat till och från hela dagen och tyvärr ska det tydligen bli dåligt väder hela veckan. var ledig idag och spenderade dagen med att sova, haha. sov jättelänge inatt, från typ tio till sex men var ändå tydligen trött för efter att ha lämnat av s på skolan sov jag mellan typ halvelva och halvtvå. konstigt.

lagade mat till familjen sen, första gången jag lagade allt själv och det blev jättebra. mexikansk majssoppa med quesedillas från leilas kokbok, sjukt gott blev det. lite för starkt för barnen men jag och a älskade soppan, haha.

nu ska jag till r och kolla svensk film (hahahah), det ska bli najs.

Kommentarer
Postat av: pj

Vem faan är R ???

2009-12-08 @ 19:02:32
Postat av: V

haha u & B.B (bikerboy) are gettin close aren't ya ;) <3

2009-12-09 @ 21:12:08
URL: http://rocknrose.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad gott det där låter... mmm! Ni får du uppdatera lite, tycker jag:) Väntar med spänning varje dag. PJ, är det den jag tror det är:) Puss puss puss<3

2009-12-10 @ 18:31:50
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0