hmm hmm

konstig dag. det här känns som att det kommer bli ett kryptiskt inlägg men det får vara så.

så himla mycket som hänt idag känslomässigt. var det i morse jag åkte hem från paula i brighton?! det känns som typ en vecka sen. var det verkligen imorse? ja, det måste det ju ha varit. jeez, jag är helt förvirrad.

jösses vad mitt huvud har varit med om mycket idag. först jätteglad och på superbra humör, sen chock och bara ett stort QUE och sen så mycket tankar som har snurrat runt i huvudet så jag vet inte vad. hmm hmm hm.

har sett where the wild things are ikväll. går mot strömmen och säger att jag inte gillade den supermycket.

nu måste min hjärna sova och bearbeta allt den varit med om idag. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0