it's all false love and affection, you don't want me, you just like the attention

då satt man här igen då. har croissant i ugnen och ägg på kylning, ganska god brekkie om jag får säga det själv.

sovit hos paula i brighton igår tills idag. kände bara att jag inte pallade vara hemma ensam mer. skypade med bästa mamma och pappa i en och en halv timma igårkväll, det var skönt. fick ur mig massor, haha. funderar på att köra lite wii sen så jag får ur mig lite aggressioner, uurgh.

min ipod har slutat fungera! jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till! råkade ju hoppa i poolen med den häromveckan och trodde verkligen den skulle lacka ur, men jag la den i solen och den har funkat heelt perfekt sen dess. MEN. igår synkade jag ipoden med datorn här och la till lite mer musik och nu går det inte att sätta på den. när man försöker sätta på den blinkar den bara varannan grön och varannan gul (det är en shuffle, den har alltså ingen display) NÅGON SOM VET VAD DET BETYDER? jag kan inte ligga och sola utan ipoden ju, dör i värmen då utan nåt som distraherar en. not fun. gick in på itunes nu och återställde den till fabriksinställningar, får hoppas att det funkar.

paula och jag käkade i alla fall lite pizza igår, åt svenskt godis och snackade tatueringar. jag är såå sugen på att göra en till och har varit det jättelänge nu. men kanske skulle göra en down under?

skulle träffat emmeli idag men hon har blivit sjuk så det verkar som att jag får tillbringa dagen själv ironiskt nog. som att jag inte haft tillräckligt mycket egen tid på sistone. haha. måste få igång ipoden och sen har jag tänkt att ligga och preeessa vid poolen för idag är det superfint väder.

tjing

UPDATE

fick igång min ipod, yeeees. nu blir det ut och pressa vid poolen och lyssna på la roux, lycka!

Kommentarer
Postat av: paula

hahaa du kaka pizza!!!

2009-12-29 @ 08:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0