last couple of days



haha segast ever med uppdatering. julen här var minst sagt speciell. orkar inte skriva värsta detaljerat, men vi åt julmat, drack snaps och var allmänt svenska. fick fina julklappar, superfin klänning från sportsgirl, sovset och duschcréme från familjen och bästa julstrumpan med massor av godis: skumtomtar, bilar, geisha, lindt-choklad bland annat, ett till sovset som jag har på mig nu, världens sötaste fårkudde (hahaha) från mamma och pappa. och melissa horns skiva från syster. saknade min fina familj så fruktansvärt mycket på julafton och det var sjukt jobbigt ... fick verkligen skärpa mig för att rycka upp mig. hmm.

igår på christmas day var vi ute i st kilda på the esplanade, jag och manami mötte upp olivia och paula först men sen drog bara paula och jag vidare för att träffa cat och adrian och co ... kvällen var SJUKT rolig. hahaha. när folk började snacka om att dra hem kände jag bara WHAT och att jag hade kunnat vara kvar och dansa i flera timmar till. så jag är nöjd, hade helt sanslöst kul nästan hela kvällen. and a lot of crazy pictures to prove it, haha.

i alla fall, paula och jag tog en taxi, åkte hem och sov och idag var vi inne i stan på boxing day-rean. det var ganska kaos men trodde faktiskt det skulle vara värre. köpte en väska från källaren i myers, underkläder, en kofta. tråkiga saker. sen köpte vi maat på coles, åkte hem till mig och lagade mat, åt mat och hade allmänt najs. väldigt trevligt dygn sammanfattningsvis.

hahaha. idag på tåget till stan satt vi mitt emot en skitsnygg kille och paula snackar om att hon känner igen honom för att hon stött på honom ute i stan flera gånger. vi sitter och spanar på honom och garvar hela tågresan och även om han inte fattade vad vi sa fattade han garanterat att det var honom vi tittade på och pratade om. iaf, sen på jetty surf, vem står inte i ingången och bara heeey how you doing om inte han?! hahaha. haha såå pinsamt. så han jobbade alltså där och efter lite tankeverksamhet kopplar jag att det är samma kille jag spanade in sist paula och jag var där och typ hypade för henne att han var så snygg och grejer. hahaha. i en stad med 4 milj invånare liksom, what are the odds ... dagens ögongodis i alla fall, mumma.

ensam hemma nu, familjen är away on holiday och jag ligger i soffan med täcket och kollar på the haunting. scary. hatar att vara ensam hemma och att sova ensam, finns inget värre =/ imorrn ska det bli fint väder, så ska ligga vid poolen tänkte jag, jobba på brännan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0