sometimes i think, sometimes i don't



idag är det den 13 december vilket innebär att det är lucia. haha, cat och jag har tjafsat fram och tillbaka vilket datum det var lucia, för hon trodde 14 och jag 13. det är 13 i alla fall.

ska göra mig i ordning, ner och äta frukost (do i smell pancakes?) och sen in till stan och träffa paula och köpa lite kläder och så.

sen ska jag skypa med mamma och pappa vid sex och efter det ska jag och familjen åka till svenska kyrkan för att kolla på ett luciafirande, mysigt!

och FÖRRESTEN, världens bästa vicky och sofia har bokat flyg till melbourne, lämnar sverige rike den 12 och kommer hit den 14 JANUARIII! JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD! fasen vad skönt det ska bli att träffa dom, och vad kul vi ska ha. can't wait.

Kommentarer
Postat av: V

countin' da days :D:D <3

2009-12-14 @ 16:33:25
URL: http://rocknrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0