sunny days





(ni får kolla bilder på facebook, för det är segast ever att lägga ut här)


hej och hopp.

igår var jag på beachen med cattis, hennes kille och sanna. visade sig för övrigt att jag och sanna träffades på en fest i somras, skumt värre. vi kände igen varann som fan men kunde inte placera varann förrän efter typ halva dan, haha.

vi åkte ett bra tag och var i alla fall först på torque beach och sen på bell's. på bell's beach var det inte en människa haha. gillade torque mest, finast strand, finast vatten, mest badvänligt och ja, tyckte lätt bäst om den. bell's var mer cool, liksom. efter torque köpte vi mat på woolworths och käkade och drack lite öl på bell's. det var riktigt najs.

somnade såklart i bilen på väg hem. cattis och stavros hade för övrigt BÄSTA bilmusiken. det var så sjukt soft att sitta där i bilen med nedvevade rutor, lyssna på beach boys, äta jordgubbar och titta ut över det australienska landskapet.

igårkväll var jag med r, vi tittade på memento och åt jordgubbsglass. filmen var ju helt störd.

och IDAG har det varit typ 40 grader och helt sanslöst varmt. jag har inte gjort nåt vettigt alls, bara legat vid poolen och blivit bruun. man kan ju ha det värre alltså.

jobbigt att det varit så himla varmt bara, jag sov inte så mycket inatt så var skittrött men tänkte att jag kunde sova lite i solen, men no way att det gick att somna, det var så sjukt varmt och det gick typ inte att andas. hoppade i poolen var femte minut typ, haha ...

BTW.
mitt semester-grej på spotify har gått ut nu (man kan använda det i annat land än det som är angivet i 14 dar, sen funkar det inte längre) så om nån snäll kompis kan logga in på mitt spotify och bara logga ut igen vore jag superglad, det är samma lösen jag har till allt typ. och jag heter inajoline på spotify också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0