the fab 5


i miss you guys. so much ...

söndags var en riktigt bra dag. det var bra väder, varmt, och jag gick ut och gick och det blev en lång promenad. tänkte att jag skulle införskaffa lite julklappar, så gick först till maling road, världens sötaste gata någonsin (sofia och vicky, ska ta med er dit sen när ni kommer!) men där hade dom typ inga affärer utan bara cafeér och små söta butiker med dyra prylar i typ haha så jag sa hej till r på hans jobb och sen gick jag till burke road och köpte lite grejer. var inne på target också och ååh, det var ju helt underbart, haha! inte alls så skabbigt som jag hört och fått intrycket av. dom hade allt och lite till och det var billigt också, haha.

badade lite i poolen på eftermiddagen, skypade med mamma, pappa OCH johanna på kvällen, så jäkla underbart!! har inte pratat med syster yster sen jag kom hit, alltså inte hört hennes röst på tre veckor. det gjorde hela min dag och jag var såå glad efteråt! och sen på kvällen var jag hos r. sen hände det inte så mycket mer av söndagen, men promenaden på dan var underbaar, gick säkert typ 5 km, lyssnade på ted gärdestad i solen, mm.

igår hade jag hand om tjejerna hela dagen, bakade lussebullar som gick åt skogen. gjorde dom med mandelmassa, följde johannas recept till punkt och pricka men bullarna blev superhårda, platta och torra .. vad gick fel?!?! kan kasta frisbee med dom alltså. så himla besviken för jag vet hur goda dom är och hur otrooligt goda dom blev som jag, s och v gjorde innan jag åkte och jag hade verkligen längtat efter att få äta dom igen :( så det var en sjukt stor besvikelse ..

sen var det varmt igår så vi badade igen och sen var jag och r i glenferrie på kvällen och köpte dyr men supergod pizza och kollade på en aussie-film som hette little fish. visste ni att cate blanchett, sam neill och hugo weaving alla är aussies?! jag lär mig massor av r haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ge mej lite av din värme :D snön börjar bli jobbig ;)

2009-12-22 @ 12:18:49
URL: http://textbok.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är så spännande att läsa om dina äventyr och skönt att se att du har det bra! Här hemma hade vi vår årliga julmiddag i lördags, men vi skippade Durken och hamnade tillslut på China istället. Kändes konstigt utan dig, det ska ju liksom vara Fab 5 den här tiden på året! <3

2009-12-22 @ 23:55:21
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0