this time baby, this time, i'll be bulletproof

men herregud vilken dålig dag. har gjort absolut ingenting. det skulle ju blivit sol och bra väder, men nejdå, det blev det ju såklart inte. molnigt och bara dåligt. så att ligga vid poolen och sola var väl inte direkt ett alternativ ...

har legat i sängen till ungefär 4 pm och inte ätit nåt annat idag förutom lite choklad. och jag är inte ens hungrig, har bara deppat, varit irriterad och besviken. bestämde mig för att ta mig an den 3-h långa amadeus så det har jag tittat på whilst in bed. har inte sett klart den än dock .. mozart var ju ganska het, haha.

MEN i alla fall nu är jag through with shit som inte ger nånting och bara gör en ledsen. ååh det känns bra. känns bra att jag tog ett bra beslut.

trodde jag skulle få deppa resten av dan och kvällen också men paula kommer hit för att cheer me up och snacka skit om manssläktet förmodligen, haha.

can't wait.



BEEN THERE DONE THAT, MESSED AROUND, I'M HAVING FUN, DONT PUT ME DOWN
I'LL NEVER LET YOU SWEEP ME OFF MY FEET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0