tredje gången gillt .. right?!



haha, jag kan inte fatta att det blev platt pannkaka av utgången igår IGEN. det är ju nästan komiskt. nästan. var i alla fall hos olivia i sandringham på bbq och förkrök och det var sjukt nice, hade jätteroligt och träffade massa nya, trevliga brudar. mötte upp johanna innan, gick och köpte mat på woolworths (som vanligt köpte jag alldeles FÖR mycket, grillspett, dip, oliver, annat delikatessgrej, pastasallad, vindruvor) och vin. hos olivia var det i alla fall väldigt trevligt, vi var väl typ sju svenska tjejer, en svensk kille och en kanadensisk tjej. haha, hon måste ha känt sig ganska utanför, speciellt när vi svenskar glömde bort oss mellan varven och började snacka svenska.

såå kvällen var supertrevlig och bjöd på massa, massa mat, vin, och en simtur i poolen innan vi gick haha. jag hade faktiskt varit förutseende nog att ta med bikini!

sen på kvällen kan man väl säga att jag tappades bort haha. eller jag tappade bort mig själv snarare och gick SÅ vilse i st kilda så jag vet inte vad. vi åkte från sandringham till st kilda i två taxibilar för att vi inte fick plats i en och jag hamnade i den första och vi kom fram mycket fortare än de andra och visste inte ens om de hade fått taxi och så. i alla fall, först gick vi till ett ställe i st kilda och sen vidare till ett annat och vi skulle träffa dom andra på det första stället så jag fick lite lätt panik när vi gick vidare till det andra stället för att jag skulle sova hos ida som då inte var med oss.

så dumt nog, när vi är på det andra stället tänker jag att jag ska gå upp till det andra stället, kolla om dom andra är där och ja, försöka hitta dom. men det lyckades jag ju inte med, alls. gick så otroligt vilse och hade glömt min mobil hos olivia så kunde ju inte ringa nån heller, åååh. visste inte namnet på ställena vi varit på heller så kunde inte fråga nån. fick såå panik alltså ... så jag yrade omkring i st kilda forever typ i skapligt onyktert tillstånd och försökte hitta nån eller ställena vi var på men till slut gav jag upp. en lång spårvagnstur, en dyr taxitur och en nattpromenad senare var jag hemma.

SO that was last night. inte jättelyckat kanske. men vad är det man säger, tredje gången gillt, haha ...

har bara legat i sängen hela dan idag typ, haha. kollat på i love you man. vi håller på och grillar lamm här nu hemma och till det blir det sallad och couscous.

sen ikväll ska jag bege mig till brighton och spendera kvällen hos ida med paula, ida och olivia. glömde som sagt mobilen hos olivia också så det blir ett kärt återseende, haha.

over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman! Hörde att du skulle skypa med m&p imorn. Jag ska ut till Åby imorn förmiddag för att kolla på ett hus och sen vidare till dem. Är där vid 11-tiden. Ska vi skypa då? Vore så himla kul! Klockan är väl 21.00 hos dig då? Saknis <3

2009-12-19 @ 15:08:32
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Anna

haha hur lyckas du ga vilse i st kild det e ju pyttelitet?

Nice med utgang iaf, själv jobbar man varje kväll/natt.

Fika nagon dag?

2009-12-21 @ 15:24:15
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0