varit på ikea hähä








bästa haha

stängde precis av datorn och tog på mig mina nya fina, rosa sovshorts och min nya glassiga blommiga ögonmask från cotton on body (BÄSTA AFFÄREN NÅGONSIN, allt är så sjukt fint och typ rosa och superbilligt och nu är typ allt på 50 % sale så då är det ännu billigare!! jag vill ha ALLT därifrån, utan att överdriva) för att sova men det gick ju inte alls. i vanliga fall slocknar jag så fort jag lägger huvudet på kudden ungefär. hmm.

så jag kan likagärna uppdatera er om min dag och kväll. har badat i poolen idag och fått färg, woho. imorgon ska det dock bli ännu varmare, 35 grader så jag tänkte att tjejerna och jag skulle bada typ hela dan, haha.

I ALLA FALL.
största nyheten är ju som sagt att vi var på ikea förut! vill man hitta svenskar ska man åka till ikea och swedish food market, bara svenskar. haha. köpte ett halvt kg marabou-choklad, saltlakritsfiskar, dillchips med 50 % less fat (varför gjorde jag det?) och daim. mumma. nu klarar jag mig över julen.

se turistbilder ovan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...vad roligt du verkar ha det. Så härligt. Ha ha ha jag var också på Ikea idag här på Mallorca o handla Marabou choklad o kaviar o lite annat. Massa svenskar där med. Det var en rolig upplevelse. Hoppas du får en härlig jul. Puss o Kram

2009-12-22 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0