2012 ikväll!



haft en ganska jobbig tänk-dag idag. lyssnat på långa nätter, hanna, new york och vår sista dans med melissa horn och även om hon är helt fantastisk så hjälper inte den musiken en att tänka mindre precis, haha.

så ikväll ska jag skingra tankarna och gå på bio med vicky, 2012 blir det, ser vi fram emot! den verkar jättebra och har läst mycket om att den fått bra recensioner och blivit väl mottagen, även om den är väldigt amerikansk ... så det ska bli mysigt.

för övrigt har jag dammsugit, skrivit på min packningslista och bakat matscones idag. skulle gett mig ut och sprungit men det har regnat hela dagen så hoppas att det inte regnar imorrn så att jag kan göra det då istället.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0