de senaste dagarnas händelser

det har väl i och för sig inte hänt så jättemycket. jag har mest varit hemma och myst, faktiskt. pappa fyllde år i fredags, så på kvällen kom johanna och aron ut och vi åt flygande jakob med solroskärnor istället för jordnötter för min del. farmor och faste var här igår, vi åt tårta och firade pappa lite mer och pratade om australien mest.

igår var jag på kusinträff med syster, elin, frida, sofie, sandra och ida. det var väldigt trevligt, vi åt tacos och hade knytis och alla tog med sig lite var. kan säga att det var den största tacosen jag någonsin ätit, alla tillbehör som typ någonsin uppfunnits fanns på bordet, gott! vi åt massor, drack vin, spelade spel, dansade och sjöng lite emellanåt. frida försökte lära elin, johanna och ida dansen till beat it, frågan är hur det gick, haha? filmade faktiskt lite så tänkte vara taskig och lägga ut det på facebook, haha.

vid tolv sådär traskade jag och johanna hem och så sov jag hos henne. idag var jag helt inställd på att äta bakad potatis med grekenröra på fräcka, men så blev det inte alls.

pappa kom hem nu från nån random elektronikaffär med en 50-tumstv, what liksom?! hahaha. precis lagom tills att jag ska åka! dom har köpt ny bil, ny tv och gjort om/renoverat typ halva huset, alls precis lagom tills att jag ska åka!
det var tydligen blue-ray-spelare med också plus att man kan spela upp grejer från ett usb-minne, hur bra är det? förstå vad dvd-skivor man spar, istället för att behöva bränna ut en film är det bara att föra över den till usb-minnet och sätta i det i tvn.

så nu ska jag kolla på film nonstop fram tills jag åker kan jag säga .. hahaha. så himla bra. ska kolla sagan om ringen tänkte jag nån gång under veckan, bra att ladda upp med det innan vi åker till nya zealand i januari :)

tänkte kanske lägga upp några bilder från igår och från johannas och idas 25-årsfest med 80-talstema om jag orkar, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0