fix innan australien


ayers rock

åker ju till australien nu på söndag redan - tiden går fort, men ändå väldigt långsamt när man väntar på något.
har en hel massa att fixa innan;

- klippa håret 10.45 imorgon och tona det
- köpa lite julklappar
- köpa presenter till värdfamiljen
- PACKA!
- hämta ut allergimedicin på apoteket
- till ungdomshälsan för att få recept förnyat
- sola!
- skriva lista på aktiviteter man kan göra med barnen ute/inne, vid olika årstider och olika väder
- ta massa fina kort på nära och kära som jag har och kan rama in där nere

ska ju göra lite roliga grejer också innan jag åker visserligen .. ikväll ska vicky och jag på bio, vi fick gratisbiljetter till sista delen i millenium-triologin, "luftslottet som sprängdes", illa bara att jag bara har sett ettan och vicky bara tvåan, haha. men gratis bio är väl alltid gratis bio I guess!

på torsdag ska jag också på bio, new moon blir det, finally! förhoppningsvis lite avskedsmiddag på durken på fredag med lite vänner och på lördag är det uppenbarligen familjekväll som gäller för hela slanten.

it's getting close.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0