fredag den 13



det är fredag den 13 och jag har inte alls jättemycket att berätta. förutom att jag inte tror på att fredag den 13 är otursbringad - ganska logiskt med tanke på att jag föddes fredag den 13 juli 1990.

alla suckar och ojar sig över det hemska vädret - och ja, jag med, men mest för deras skull. det känns faktiskt mer än okej med det här vädret när jag tänker på att jag åker till stränder, 35 grader och sol om två veckor och inte kommer hem från det paradiset heller, på ett bra tag. känns riktigt bra. avundsjuka-material är det också, haha. på något konstigt vänster försöker jag faktiskt "insupa" det här riktigt typiska, svenska höstvädret med tanke på att jag inte kommer återse sverige på ett bra tag.

det är mina sista två veckor hemma nu. har inte alls förstått det. skrev ett helt a4-papper med grejer jag måste göra innan jag åker till australien igår, men frågan är när man kommer börja ta itu med det, haha.

det är bara att vänta. tills den 29. då smäller det!

ikväll ska jag äta tacos och titta på idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0