ha-begär

















min absoluta favorit är leopardtröjan och åh, titta på hennes tatuering, HUR fin? önskar att jag kommit på den idén innan jag gjorde min, nu blir det svårt att göra nåt mer där eftersom jag redan har en där.







har 200 kronor att leva på tills den 25 november och pappa fyller år den 20 och jag ska på en stor fest i helgen och jag ska på fest nästa helg också. undrar hur det ska gå. plus att festen i helgen är maskerad och vi ska klä ut oss och jag har alltså ingen budget alls att spela på.

men det hindrar mig inte från att gå in på chicy.se och titta på massa finfina kläder jag vill ha.

julklappstips, kanske? *hint hint* en tröja tror jag inte kan kosta så mycket att skicka till australien ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0