halloween



halloween var riktigt roligt.

var på palace en stund med sofia på fredagen på iloveme för att det skulle hända massa grejer. det var goodiebag, buffé och massa grejer som utlovades men nja, speciellt kul var det inte. vi åt lite pastasallad, fick en s.k. goodiebag med praktiskt taget inget i, kollade på nån dansuppvisning, nån tjej som sjöng och sen nån slags kombinerad dans/modeuppvisning som lugnt var det bästa på kvällen! dock var det världens drygaste vakt, eller person som tog betalt för garderoben, blev så sjukt förbannad. jag hade bara en tunn kavaj och en kuvertväska och vi hade stått ute och frusit och jag ville inte hänga in nåt i garderoben så då fick jag tydligen ingen drinkbiljett.
till saken hör att detta event har promotats på så sätt att om man attendade eventet på facebook så fick man fri entré och i det ingick bland annat en gratis fördrink. men det fick inte jag för att jag inte hängde in nåt i garderoben. världens drygaste vakt, han sa inte ens varför jag inte fick en biljett utan la bara upp en på disken och då tog jag den och då slet han den ifrån mig och bara "den där är till din kompis inte till dig, du får inte ta den". frågade flera gånger varför jag inte fick en och försökte liksom få ögonkontakt med honom men han var bara helt sanslöst otrevlig och dryg. förstår verkligen inte detta fenomen med att vakter känner att dom har typ "rätt" att vara superotrevliga och dryga för att dom är vakter. i en liten stad som norrköping. oh, wow. not.

men iaf, sen i lördags hade sanna fest för att hon fyllde år i kombo med att det var halloween, vilket var great. var hos emma först och fixade oss, åkte in till sanna sen och sådäära. massor med folk och nästan alla var utklädda, skitkul att se. sanna hade pyntat riktigt halloween-igt med spindelväv och grejer! såå det blev massa rosa drinkar där och sen hugo.

fin halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0