ny resväska



mamma och pappa var och köpte en ny resväska till mig idag. lila med rosa detaljer - skitsnygg! nu känns det lite roligare att packa i alla fall, haha.

räknat från imorgon är det 9 hela dagar tills jag åker. jösses. min mage gjorde precis en kullerbytta ..

har varit och solat med vicky, kan ju inte komma blek som ett spöke till australien inte. vill ju passa in lite i alla fall, haha, även om jag vet att jag kommer se ut som en pepparkaka efter ett tag.

ska kolla på so you think you can dance nu, ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

vad glad jag blev av din kommentar ! Nu har jag umgatts med engelsktalande killar i en manad sa att traffa nan svensk, och tjej! skulle vara jattekul:)

Du for jattegarna hora av dig nar du ar pa plats!

0466113902

2009-11-19 @ 11:11:34
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0