ansökan äntligen klar!



jobbade i helgen men hade bestämt mig för att göra klart ansökan sen när jag slutat jobba så that was the way! har väntat på att få tillbaka utdraget ur belastningsregistret och det kom igår och sen tog jag bilderna på mig och edvin i tisdags och fick childcare intyget och personal reference påskrivet och signerat av alex mamma och syster.

så har mejlat ansökan, personligt brev och bilder till sts och sen igår la jag polisutdrag, kopia på pass och körkort, childcare reference, personal referenca, avtalet och medical form i ett stort vitt kuvert och la det på lådan! KLART! betalade programavgiften i i fredags så dom borde ha fått den nu, borde fått den igår egentligen. så det på posten bör komma fram idag så rent tekniskt sett borde dom skicka iväg min ansökan till england idag och det är bara att vänta på att familjer ska höra av sig. väntar på att dom ska ringa så att vi kan göra min intervju också ..

känns SJUKT skönt!
längtar verkligen efter att komma iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0