can we bring yesterday back around

jag kanske borde tillägga att jag gjorde min au-pair intervju i måndags och att allt är klart nu. eller ja, allt förutom familjen då. hon jag pratade med sa att hon skulle kolla igenom min ansökan och skicka iväg den till england samma dag om allt var okej. hon hörde inte av sig så jag antar att allt var okej! så hela kitet skickades iväg till england i måndags.

iih. så nu går jag bara och väntar på att dom ska höra av sig från sts och säga att en familj visat intresse för mig .. låter ju helt stört, men ni fattar! kollar min mejl heeela tiden trots att jag vet att dom förmodligen ringer.

jag känner mig som ett barn som väntar på julafton!

förstå .. starbucks i nio månader, UNDERBART! och primark, harrod's, hamley's, all julskyltning, portobello market, brick lane market, camden market ÅH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0