I can't take my mind off of you, I can't take my mind off of you ..



miao. kan lugnt säga att det här är mysigaste jackan någonsin! såg den för ett tag sen i en tidning och tyckte den såg mysig ut, tänkte inte mer på den men sen var jag på lindex häromdan och såg en tjej som provade den och då var det bara, ah just det, den ja! så har gått igenom en jävla pärs för att få den, hade inte tillräckligt mycket pengar när jag var på stan häromdan så la undan den men köpte den på maxi igår istället, sista S dom hade. sista S på stan också. jag är helnöjd i alla fall!

köpte en najs svart flätad väska på wedins också, har behövt en ny basväska. och så köpte jag en rosa skinnalmenacka också, hehe, bra att ha lite koll kände jag.

jobbade igårkväll och kollade idol sen .. åt bakad potatis med mammas världens godaste örtsmör och fläskfilé. fint.

nu ska jag gå och äta lite brekkie, sen ta en dusch och göra hårinpackning, sen fika med syster på jollas, sen träffa vicky och så blir det utgång ikväll! det blir nog bra.

jackan följer såklart med ut på dagens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0