morgonstund



ligger i sängen, äter lindt-choklad och tittar på idol från igår på tv4-play. mys.

igår var supertrevligt! dock blir det ju så när man har något själv att man blir stressad, springer runt och fixar med grejer, plockar och sådär. så kunde inte riktigt sätta mig ner och slappna av, men det var trevligt ändå. men det är nog att föredra till nästa gång nånting som inte behöver så mycket fix så att man inte behöver springa omkring som en yr höna hela tiden.

kändes lite b att ha avskedsmiddag när jag inte har en aning om när jag åker, men ja ... som vissa sa så är det väl bättre att ha en middag nu som alla kunde komma på än att ha haft en senare som inte alla kunnat komma på.

dom hade ju som sagt inte skickat iväg ansökan förra veckan som dom skulle utan den skulle skickas i veckan .. så från och med nästa vecka då kan jag börja bli nervös igen.

nästa helg ska hjärtat och jag åka silja-line till helsingfors över helgen, det ska bli supermysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0