the dream is further away than I thought



jahopp. inga glada nyheter här precis. betalade programavgiften för au-pair för tre veckor sedan, skickade in alla papper som hade med ansökningen att göra för två veckor sedan och blev intervjuad för en vecka sen. hon jag pratade med sa att hon skulle kolla igenom min ansökan och skicka den till england samma dag om allt var ok. sen hörde jag inget mer så utgick ju från att allt var ok och att ansökan låg uppe. har inte hört nåt från nån familj men har bara antagit att det har varit som det ska, med lågsäsong och allt. men nu ringde jag till sts och då visar det sig att min ansökan inte ens är ivägskickad än? den är tydligen igenomkollad och helt ok och ska skickas nån gång i veckan.

men jaha? den skulle ju skickas förra tisdagen om den var okej. och det var den ju, tydligen.

så här har jag gått omkring och väntat och sovit like crap för att jag väntat på att familjer ska höra av sig och så har den inte ens legat uppe i deras databas ..

med andra ord kan jag börja vänta och bli nervös igen nästa vecka. först DÅ är det möjligt för familjer att överhuvudtaget se min ansökan. och sen lär det ju dröja minst två veckor innan jag hör nåt. hoppas bara att dom vill att man kommer asap då.

och jag som ska ha goodbye-middag på fredag.

CRAP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0