these words keep slipping away



igår jobbade jag och hade sedan en fantastisk kväll hos sandra med ett knippe underbara människor, vi åt kakor, tittade på tv, pratade, fnissade och lekte lekar. så great!

idag har jag också jobbat och nu är jag ganska (läs väldigt) slut. har tagit en lång dusch och ligger under täcket nu, lyssnar på nostalgimusik (avril lavigne och sugababes) och tar igen mig lite, haha.

ska åka in till b-friend snart dock, det är ju dags för traditionen söndagsmys som alex och jag har skapat, haha! dip framför ensam mamma söker, haha. ska bli mysigt att ses, har inte setts på några dar.

drabbades av akut, jättejobbig reslust på jobbet idag. helskumt. det var väldigt lugnt och lite att göra så jag satte mig ner och skrev ner mina livsmål, haha. och kom fram till att typ alla mål handlar om att resa och besöka olika platser. vill jättegärna åka till tokyo just nu, och vietnam känns också spännande. tyvärr är det väldigt dyrt att både åka till och vara i tokyo .. men det kanske kan bli nåt nästa sommar eller höst.


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack själv snygging :D <3 u guys made my day!!! :)

2009-10-11 @ 19:25:43
URL: http://zandralicious.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag funderar på att dra till Vietnam i vår, men... jag funderar på rätt mycket annat också i och för sig :)



Haha, jag kom faktiskt att tänka på Alex när Ensam mamma söker började förut, nu sitter säkert Alex bänkad framför TV:n sa jag till Klas ;)

2009-10-11 @ 21:45:29
URL: http://linnandstuff.blogg.se/
Postat av: tyraelvira

åh! tokyo <3 dit ska jag och studera i januari. det är verkligen en helt underbar stad!

2010-05-12 @ 10:45:59
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0