why d'you sing hallelujah, if it means nothing to 'ya?



vi var ute i lördags men det var ingen höjdare direkt. hade typ förförfest hos vicky med drinkar & mat och grejer och sen begav vi oss till kneippen i regnet.

ska bli såå skönt att komma bort härifrån och parta nån annanstans än i lilla norrköping. det som gör det tråkigt är att alla utgångar ser likadana ut. man träffar folk innan och har som alltid mest roligt på förfesten men sen går man alltid till samma ställe för det finns inget annat att välja på, det är alltid samma människor där, samma musik som spelas och folk är lika tråkiga och svenska som vanligt. sov hos vicky efterååt, bara däckade haha.

note to self: komma ihåg att sk drinking-games inte alls är en "rolig grej" utan bara får en jävligt full utan att man märker det.

hade en mother-daughter dag i måndags, både mamma och jag var lediga. kollade på film, var ute & gick och pratade massor bara om allt och inget. skönt!

annars kommer jag inte direkt ihåg vad jag har gjort i veckan. hm. jo, i tisdags jobbade jag och myste med emma och bella på kvällen, det var SUPERMYS! snacka om att bringa old memories to life. jösses vad vi skrattade. köpte massa god mat, satt i gillestugan med massa tända ljus och bara snackade. det var guld värt! ♥

sen jobbade jag onsdag och torsdag också. work work. sov hos b-friend i onsdags och igår innan jobbet var jag på stan och shoppade lite. hehehe. igen. örhängen, halsduk, sjal, vantar, nya tights, ett långt svart linne. inte jättespännande grejer direkt.



OCH CHICAS!
ni som känner er träffade. boka för fan inte upp nåt fredag den 30, om ni vill ha chansen att spend some quality time med mig innan jag drar till london.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0