don't lose your faith, it's only life

Tumblr_l87p34ikz21qzxlkpo1_500_large

har bara haft en sån där dag idag. en dag då det känns som att allt bara går fel och man gör bäst i att krypa ner i sängen igen. men när man har såna dagar får man tänka positiva tankar. till exempel att det är onsdag imorgon vilket betyder att det bara är två hela dagar kvar tills emma och jag åker till london. tills jag åker tillbaka till älskade, fina london.

innan dess har jag lite att göra. fika med syster imorgon (lussebullar med mandelmassa!), försenade julklappsbyten med fina vänner och eventuellt ett biobesök.

men tills dess drar jag täcket över huvudet och hoppas på att vakna upp på rätt sida imorgon igen, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0