cause you've had a bad day ...

och precis när jag trodde att det inte kunde bli värre så blev det ju såklart det. klassiskt.

tog en sväng till st kilda igår, var väl tänkt att kolla in festivalen men det blev inte riktigt så. igår var bara en sjuk jävla skitdag. allt som kunde gå fel gick fel.

emmeli har varit här både igår och idag och det har varit sjukt värt. du är en så himla fin vän, hoppas du vet det ♥

jag har bara verkligen inte varit på topp på senaste. verkligen motsatsen. vet inte alls vad jag ska göra åt det. känner mig bara förvirrad just nu. har bara velat vara hemma, hos mamma och pappa, äta en god middag som vi gör varje typ fredag eller lördag, bara sitta och mysa i soffan, äta godis, dricka pepsi max, prata om allt och inget och kolla på nån dålig thriller som mamma och pappa hyrt. haha.

det har varit typ 40 grader hela veckan. obeskrivligt jobbigt. air-con har känts som guds gåva till mänskligheten ungefär. har fått massor med motion i denna djävulska hetta också, att bara gå fram och tillbaka till skolan två gånger om dagen blir två timmars rask promenad och igår gick jag tre gånger fram och tillbaka och i måndags gick jag två gånger plus att jag var ute och gick en timma på kvällen. det blir ju faktiskt väldig mycket motion utan att jag direkt tänker att jag ska träna, så kallad gratismotion. hoppas man blir lite fit då.

vill väl mest krypa under täcket nu och krypa fram om ett tag när allt känns bättre.

tills dess bänkar jag mig framför so you think you can dance australia och hoppas helt enkelt att allt känns bättre när jag vaknar imorgon.

Kommentarer
Postat av: pj

Ta det lugnt , älskling

2010-02-10 @ 14:56:35
Postat av: Johanna

Ja ta det lugnt gumman, det vänder:) Älskar dig! Puss puss <3

2010-02-11 @ 21:26:24
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0