depp

jag har varit så fruktansvärt deppig och nere hela veckan, varit inne i den värsta lowen sen jag kom hit. så himla jobbigt. förstår inte alls varför. vi har haft jättefint väder mån-ons och jag har haft dåligt samvete på nåt sätt för att jag varit så nere när det varit så fint väder. emmeli har varit sjuk och vicky var sjuk i alla fall igår när hon och sofia skulle hit så alla planerna den här veckan har bara omkullkastats. var hemma hos emmeli och kale en stund i typ måndags för att jag och emmeli inte setts på typ forever för att jag var på nz, men det blev inte en så lång stund där pga olika grejer så vi skulle gå på rooftop cinema i tisdags och kolla pretty in pink men sen blev emmeli sjuk, tyvärr. dock åkte jag ju till st kilda i tisdags då istället . hmm, hade helt glömt bort det. lite halvkonstig kväll och det blev bara ännu tydligare hur deppig jag var. tyvärr.

i alla fall, vicky och sofia skulle ju kommit hit igår och jag hade typ levt på det hela veckan och så blev vicky sjuk eller nåt? mah. usch vad besviken jag blev. hade ju gjort mackor och allt, era suckers! det blev i alla fall en sväng till maling road med L, hennes mormor och morfar som är här nu och som vi var med på nz också.

jag känner mig så himla ensam nu. absolut ingen svarar på sms, jag väntar på typ .. fem olika sms från fem olika personer som bara inte svarar och som inte svarade hela dan igår. usch vad ensam jag känner mig. och så regnar det nu också och är jättegrått. emmeli glömde sin mobil hos kale så har inte kunnat prata med henne och hon har varit sjuk och har inte kunnat prata med s & v heller för jag har inga pengar på mobilen och dom svarar inte heller på sms (!!!). som alla andra, maah.

ringde till vicky nyss iaf för mina typ två dollar och dom höll på att checka ut tydligen .. hon lät typ frisk i alla fall så hoppas hon är frisk och dom kan ses ikväll. annars vet jag inte vad jag gör ärligt talat, känner verkligen att jag måste ut, träffa folk och rycka upp mig. get your shit together.

har bara funderat så himla mycket på mitt liv och min framtid den här veckan. hur länge jag ska vara här, vad jag ska göra, hur det skulle kännas att komma hem till sverige igen, vad jag skulle göra där .. funderat så mycket på mig själv, varför jag känner/tänker som jag gör och känner att jag egentligen måste ta itu med mig själv, omvärdera mig själv och reda ut vissa problem jag har. fast jag har ingen aning om hur jag ska göra det, jag vet bara att det inte funkar själv och att jag inte mår bra av det.

L och mormorn och morfarn åkte in till stan nu för att kolla runt lite så helt plötsligt fick jag några lediga timmar, trevligt. funderar på att gå till maling road, älskar verkligen den gatan, så himla mysig. ta en kaffe nånstans och äta nåt, ta med en bok. skulle behöva posta lite vykort och sådär också.

hmm.

usch. önskar att folk bara kunde börja höra av sig nu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumman då, det låter inget vidare:( Hoppas du rycker upp dig. Man har sina svackor ibland men de vänder. Jag lovar, snart kommer du känna att livet leker igen:) Massor av pussar till dig <3

2010-02-06 @ 10:40:54
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0