skev helg

konstig helg. var först hos em och kale i fredags, vi gjorde fahitas och sen drog vi till st kilda och mötte upp vicky och sofia. var på en hel massa ställen, natten slutade med mer fahitas hemma hos emmeli och sen sömn. i lördags var vi det segaste någon någonsin har sett, vi gjorde absolut ingenting. tog en promenix in till stan, tog en latte och gick tillbaka hem till em. var tänkt att det skulle bli bio och typ lugna aktiviteter på lördag kväll men självklart slutade det inte så. haha. vi var på en bbq med massa människor precis vid stranden i st kilda, em, jag, vicky och sofia, kom dit skitsent dock så vi trodde att alla skulle ha dragit. men det var full hålligång! senare framåt tolvslaget drog vi till nån bar, därifrån till typ vineyard, sen till base, sen till mcdonald's där vi träffade två svenska killar som vi fick för oss att ta under våra vingar. vet inte riktigt hur planen såg ut då men vi var nog på väg hem (eller?) men det slutade med att vi hamnade på efterfest med bandet som spelade på espy den kvällen som vi inte ens lyssnat på. haha. så himla skevt. vi gick bara förbi espy och så stod dom där, vi gick fram och snackade och sen gick det som det gick. haha. men kul ändå.

igår var jag och sofia på st kilda festival. det var riktigt nice. sjukt mycket folk, helt otrolig atmosfär och bara väldigt great helt enkelt.

over and out

Kommentarer
Postat av: Leonard

Vad roligt att bo i Australien! Hur kommer det sig att du flyttat dit? Jag har en släkting i Sydney men aldrig varit där :P

2010-02-20 @ 22:38:20
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Vad fin blogg du har! Jag tar nu i sommar studenten och drömmer om att åka till Australien. Jag håller på och tittar på förmedlingar och allt som behöver fixas så jag tänkte bara höra med dig hur du har gjort. Har du fixar visum och allt själv och åka privat eller har du åkt lagligt genom någon förmedling?



Tacksam för svar! :)

2010-02-21 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0