smart girl

konversation på väg till skolan
s: ska du inte träffa din killvän då?
jag: nej. vi är inte vänner längre.
s: nähä. varför inte?
jag: för att han inte var en bra vän. och man ska bara vara vän med personer som är snälla, inte med personer som är dumma. och han var dum så då sa jag till honom att jag inte ville vara vän med honom längre.
s: okej *fundersam*
jag: borde jag vara vän med honom i alla fall tycker du?
s: nej, verkligen inte. han får inte komma på ditt kalas och du ska inte träffa honom mer.
jag: haha, nae det har du rätt i. varför ska jag inte vara vän med honom längre då tycker du?
s: för att han är dum. och då kommer han bara göra dig illa.
jag: du är smart du.
s: jag vet. jag äter fisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0