tredje februari

jag vill - resa runt i australien
jag har - en skaplig aussie-tan nu
min senaste kyss - var väldigt trevlig
jag lyssnar mycket på - deppmusik
jag funderar på - mitt liv här nere, hur min hjärna funkar och hur framtiden kommer se ut
jag pratar – mindre än vad jag skrattar
jag gillar inte - att boysen här nere är antingen förvirrade eller konstiga, förmodligen både och på samma gång
min första riktiga kyss – var inget att prata om
jag avskyr när folk snackar - enbart om sig själva
kärlek är –  förvirrande och smärtsamt
jag gillar – melbourne och mina fina vänner här
jag kommer alltid - föredra sommar framför vinter
jag är förälskad i – melbourne, utan tvekan
sist jag grät var – förra söndagen
min mobiltelefon är – en omodern sak
när jag vaknar på morgonen – är jag alltid fruktansvärt disorienterad
innan jag går och lägger mig – lyssnar jag alltid på musik
idag har jag – åkt hem från st kilda, hämtat L från pre-school och ätit lunch
jag just nu tänker på - mitt liv och vad jag ska göra med det
i kväll ska jag – gå och lägga mig tidigt
i morgon kommer jag – träffa sofia och vicky
jag hoppas – på framtiden
jag vill verkligen - förstå hur vissa människor fungerar och tänker ...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad ska du göra på Nya Zealand?

2010-02-03 @ 09:10:10
URL: http://www.viktoriassecrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0