36' and sunny


ida, paula, lisa och jag på nyår

idag ska det bli 36, 37' och sol. fint. emmeli kommer hit idag på dagen och ska vara med mig och tjejerna, det ska bli nice. vi ska bada i poolen och sådär, funderar på att låta dom måla med vattenfärg också för det blev en sån succé igår när vi målade med potatistryck, haha. kreativt värre alltså.

idag är det heeelg och det blir fest för hela slanten tror jag. emmeli och jag ska hitta på nåt ikväll, får se om vi drar ut för lite drinks eller vad det blir och imorgon är det nathalie's 21:st, ska bli skitkul.

ska äta hemmagjorda, grillade hamburgare ikväll. på tal om inget liksom, som den matfreak jag är, haha. ska bli sjukt gott.

btw så är min hostfamilj för underbar alltså, haha. så himla roliga! ska inte skriva ut såna grejer här men kan i alla fall säga att jag trivs så otroligt bra med familjen såväl som landet ... jag kanske inte kommer hem på ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

gud vad brun du är människa! jag kommer se ut som en marshmallow bredvid dig :O ;)

2010-01-09 @ 00:28:13
URL: http://jordkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0