dan fore dan ...

sitter pa ett internetcafe i stan och forsoker ladda upp sydney-bilderna pa facebook jag fick fran katrine for av nagon anledning funkar det inte pa datorn hemma, sa grymt irriterande. om det inte funkar nu maste jag typ kopa ett usb-minne eller branna en cd med bilderna eller nat och jag orkar bara inte det.

helt fantastiskt helg for ovrigt. wedges och ol pa young and jacksons med katrine i fredags, sen eurotrash med katrine, anne och vallie. akte hem ratt tidigt. akte till williamstown med chloe i lordags, det blev vic market ocksa. sen var jag ute och at treratters pa en helt fantastiskt italiensk restaurang med familjen pa kvallen pa en liten gata off chapel st. fick ett superfint halsband och en ring ocksa, sa himla gulligt! forsokte halla humoret uppe men det kandes anda lite sorgligt ..

sen motte jag i alla fall upp typ everybooody pa lucky coq aven om vissa droppade in valdigt sent!! sa himla kul att typ ALLA kom, fick snacka med alla och saga hejda och sa. sjuukt rolig kvall/natt i alla fall!

nu ar mina pics uploaded har iaf, blir val en till update imorgon formiddag innan jag aker till flygplatsen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0