great ocean road



satt barnvakt i fredags, var allmänt seg och förkyld, tittade på what a girl wants med amanda bynes, det är quality-tv det. caitlin hade sin going away-grej men jag orkade inte ta mig dit tyvärr. får åka till kanada och hälsa på henne!! lördag-söndag gjorde jag great ocean road som var helt fantastiskt! vi var i worrnambool, tower hill, apollo bay, lorne mm och såg 12 apostles (ovan), london bridge och massa annat. gjorde en rainforest-walk och stannade vid ett ställe där vi hittade vilda koalas och matade papegojor, hur coolt som helst. verkligen värt pengarna. guiden var hur rolig som helst och vi var en liten grupp, bara 7 personer så det blev väldigt personligt. skulle kunna skriva massa mer om det men orkar inte atm ...

igår var jag inne en sväng i stan, träffade på cloë och hennes minsting av en slump, gick till fitzroy gardens, sen åkte dom upp till melbourne museum och jag fortsatte på city circle-tramen runt cbd. igårkväll var jag på zumba med cloë på high st off chapel (i en grekisk kyrka haha) och oooooh det var typ det jobbigaste jag varit med om men såå fruktansvärt roligt! synd att det kostar 10 dollar/gång bara.

varit inne en sväng på chapel och prahran market nu idag, letade efter honeyroasted macademias men det gick inte så bra. fixade en grej till nästa vecka också så på tisdag noon den 11 gäller det, haha.

världens bästa pizza på brunswick st med emmeli ikväll, woop!

Kommentarer
Postat av: pj

see you

2010-05-04 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0