09:22

Tumblr_lomipztj7m1r09iqqo1_500_large

dagarna flyter på. börjar bli väldigt uttråkad av att bara gå hemma, förstår inte varför jag aldrig lär mig att jag klättrar på väggarna efter en vecka hemma. nu är det två veckor kvar tills uni börjar och bella och jag flyttar till örebro, pepp.

igår var jag, emma och bella hos anna på middag. vi åt pasta och satt och diskuterade om allt möjligt tills det blivit mörkt och vi knappt såg varann vid köksbordet längre. idag blir det en sväng till örebro, ska upp med lite möbler jag målat och kartonger med kläder och så.

för övrigt har jag sommarjobb nästa sommar nu, känns enormt skönt att inte behöva tänka på det alls sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0