16:48

Moleskine_29_by_melissapolkey-d3iaoq1_large

det händer inte så mycket i mitt liv just nu, därför finns det inte direkt så mycket att skriva om. jag tar sovmorgon varje morgon, målar på mina möbler, packar lite och laddar inför nästa vecka. har av någon anledning hamnat framför new zealand's next top model varje eftermiddag? haha.

igår var vi inne hos tedda igen. helt underbar. åt kakor, drack te och gosade. funderar på att smyga ner honom i väskan nästa gång jag är hos dom och ta med honom hem. undrar om dom märker nåt?

ikväll blir det förmodligen augustifesten en sväng, det är SM i fyrverkerier vid 10 så tänkte åka in och kolla på det. köpa en munk kanske. vi får se om motivationen infinner sig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0