födelsedagsfirande och andra bra saker


5993889586_328be7ee2c_large

har haft några fina dagar. igår var bästa london-malin hos mig i åby, hon bor i linköping så vi kommer faktiskt kunna ses relativt ofta! hon tog tåget till mig och så åkte vi till en sjö och solade och badade. på kvällen träffade jag vicky i lindö, vi beställde mat och satt och åt på bryggan i hamnen, precis som vanligt och helt underbart. precis som att ingenting hade förändrats.

idag har jag bakat marängtårta med jordgubbar och lemoncurd och sen var jag på secondhand-runda med mamma och letade möbler till min lägehet. vi hittade massor med fint, klaffbord till köket, köksstolar, vardagsrumsbord och massa smågrejer. ska måla om alla möblerna vita sen också.

ikväll har vi ätit riktig sommarmat följt av tårta och lite födelsedagsfirande av mig i efterskott, fick lite smycken och fina handdukar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0