i got to get myself together

Tumblr_le0t12h0t91qd3r81o1_500_large

deppig vecka. på många sätt. sushi ikväll i alla fall, gott. som alltid. himla trött också, vet inte varför. kanske för att min hjärna tänker så mycket. och överanalyserar. skulle vilja ha en paus från min hjärna på några månader sisådär. tack?

jag vill ut och dansa på fredag! jag har inte dansat till riktigt bra musik sen jag kom hit. jag vill dansa i timmar och skrika mig hes. bara dålig techno/house här eller vad det nu kallas. nån melodi finns det inte i alla fall. inte okej.

Kommentarer
Postat av: Linn

Pluttis då, hoppas det känns bättre nu! Förstår mig för övrigt inte heller på techno. Tycker mest det låter som en mygga som fastnat i ett spindelnät och surrar för glatta livet...

Puss!

2011-01-06 @ 17:11:44
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0