i honestly believed in you

Tumblr_lek0hq68cl1qczse6o1_500_large

åt lunch på pizza bella i lördags med mirjeta, andrea och anna. riktigt härliga tjejer. sen gick vi till waitrose och köpte vin och när vi står utanför och snackar skriker mirjeta till och påstår att hon såg james mcavoy gå in. då måste ju vi självklart stå kvar för att reda på huruvida det är han eller inte. han står i kön till customer service och efter ett tag skriker andrea upphetsat också till och säger att han vände sig om och att det visst var james mcavoy. till slut, efter att vi väntat i typ 20 min eller så, vänder han sig om och går ut och det är inte james mcavoy. det var inte ens likt. hahahha. vi bröt ihop av skratt, sjukt kul. men det hade kunnat vara honom, för han bor i crouch end. hehe.

jag satt barnvakt på kvällen och sen drog vi ut i camden. jag och anna åke tillsammans från crouch end och vi kom inte till camden förrän typ halvett. vi vågade inta åka till archway i fall att tuben hade slutat gå så vi tog två bussar istället. mötte upp sanna och therese och sen gick vi till underworld och dansade. vi bar omkring på våra jackor hela kvällen för att kön till garderoben var typ en mil lång, sjukt irriterande. sen när vi var ute senare så ser jag kathi stå och snacka med nån kille haha. vi räddade henne från honom och hängde med henne resten av kvällen. vi drog till bussen när dom stängde, och vid busstopet träffar jag först på lina (sjukt random men bara bevis på att alla hänger i camden) och sen träffade vi äntligen mirjeta och andrea! dom hade varit på electric ballroom hela kvällen men anna vägrade gå dit haha. vi tog bussen ihop allihopa och åkte hem till andrea och åt pizza. vandrade hem genom crouch end tillsammans med anna sen och somnade direkt när jag kom hem. bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0