110712

jag har massor att berätta men ingen lust att blogga. så kan det vara ibland kära vänner!

hade i alla fall en väldigt trevlig helg, just nu kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde men jag kommer ihåg att den var väldigt bra i alla fall. i fredags var jag på brent cross med rachel och billy (stort shoppingcenter i norra london) och sen var jag inne på bio vid leicester square hela kvällen med mirjeta och det var supermysigt. det var skräckkväll och vi kramade hårt om varandra hela kvällen.

i lördags var jag på tower of london med min andrea! väldigt intressant måste jag säga. mycket folk. men glad att jag gjort det, har stått på min lista länge nu. satt barnvakt på kvällen och dejtade mirjeta som tog med sig ben & jerry's. höhö.

i söndags var jag iväg med min fina familj här hela dagen! vi körde sammanlagt 220 miles, alltså ungefär 25 mil. stannade i traditionella, mysiga engelska byar och åt lunch på en pub. himla bra var det! fina familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0