23:41

mm. många planer idag som inte blev av. pride-festival och picnic i hyde park bland annat. kände bara att jag inte orkade. igår var jag på canada day inne vid trafalgar square med kendra, det var faktiskt superkul och jag blev sjukt taggad på att åka till kanada haha. hängde med bästa mirjeta och andrea på kvällen sen, vi käkade middag och efterrätt och jag blekte mirjetas hår. andrea var superjetlaggad (fortfarande efter new york) så hon gick och la sig sen och jag och yetta gick och köpte choklad och gick hem till henne och kollade harry potter. sen somnade vi i hennes säng och låg och snusade bredvid varann hela natten. fint att sova bredvid sin bästa kompis. idag var vi nere en sväng i wood green, köpte massa hårfärg, åt godaste italienska glassen och sen färgade vi massa hår igen. jag blekte mitt hår med typ tre olika färger och det hände nada. fattar ingenting. mirjeta är däremot numera blond ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0